.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
فشار مالیاتی بر واحدهای تولیدی مازندران

رئیس اتاق بازرگانی مازندران با بیان اینکه امسال مازندران باید 950 میلیارد تومان درآمد مالیاتی داشته باشد، گفت: امروز تمام فشار مالیاتی بر دوش واحدهای تولیدی است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس، غلامرضا عشریه ظهر امروز در نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان مازندران در سالن استانداری بیان داشت: همه فعالان اقتصادی در استان در تلاش هستند وضعیت رکود را پشت سر بگذارند.

وی با بیان اینکه امسال مازندران باید 950 میلیارد تومان درآمد مالیاتی داشته باشد، افزود: امروز تمام فشار مالیاتی بر دوش واحدهای تولیدی است.

رئیس اتاق بازرگانی مازندران با بیان اینکه محور توسعه اقتصادی استان بر بخش خصوصی استوار است، تصریح کرد: بانک‌ها به توسعه فضای کسب و کار، تولید و بهبود اشتغال در استان کمک کنند.

وی با اشاره به مشکلات بیش از 70 درصد از صنایع استان در حوزه سرمایه‌گذاری بیان داشت: مدیران بانک‌ها با بدهکاران بانکی بر روی میز مذاکره بنشینند و مشکلات را حل کنند.

این مسئول با تاکید بر شناسایی موانع پیش روی تولید و توسعه اقتصادی استان، افزود: ما نباید به سمت تعطیلی واحدهای صنعتی و بیکاری کارگران پیش برویم.

وی افزود: سوله‌های نیمه کاره و سرمایه‌هایی که توسط بانک‌ها در شهرک‌های صنعتی مازندران سرمایه‌گذاری شد باید تعیین تکلیف شود.

عشریه با اشاره به تن ندادن بانک‌های خصوصی به مصوبات بانک مرکزی ایران، ادامه داد: به واحدهای صنعتی که فعال بودند و به دلیل فشارهای ناشی از رکود اقتصادی دچار مشکل شدند باید فرصت داد، قفل زدن بر در این واحدها، چاره کار نیست.
- /350


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.972 seconds.